Användning av cookies

Vår webbplats använder cookies för att du ska kunna lägga varor i kundvagnen, boka en tekniker online och för att vi ska kunna samla in anonym statistik för att hjälpa oss förbättra webbplatsens funktion. Ignorera detta meddelande om du vill fortsätta. Klicka på länkarna till höger för att se mer information om de cookies vi använder och hur du hanterar dina inställningar.

 

Kaffemaskinen pumpar inte vatten

Vad ska du göra när kaffemaskinen inte pumpar vatten?

När kaffemaskinen inte längre pumpar vatten brukar det vara dags för en avkalkning. Vi på Bosch rekommenderar att du använder ett särskilt avkalkningsmedel. Använd inte vanliga rengöringsprodukter. De är aggressiva och kan skada maskinen i långa loppet.

Om vatten däremot rinner ut ur kaffemaskinen krävs oftast en reparation. Om detta händer inom garantiperioden på 24 månader reparerar Bosch produkten utan kostnad. Efter garantiperioden reparerar vi kaffemaskinen till en fast kostnad på <CMFixPrice>. Om din kaffemaskin är en Solitaire är det fasta reparationspriset <SMFixPrice>.

Adress till service för små hushållsapparater:
<SmAppCusSerAddress>

Till specialavkalkningsmedel

Kontakta oss

direkt om du behöver hjälp med information gällande din produkt.

0771 - 19 70 00

Våra tekniker hjälper dig på plats

Online bokar du enkelt en dag och en tid som passar dig.

Sök reservdelar

Med vårt sökverktyg hittar du enkelt den reservdel du letar efter.

Bruksanvisningar

Om du har förlorat bruksanvisningen till din hushållsapparat kan du enkelt ladda ner den här.