Användning av cookies.

Vår webbplats använder cookies för att du ska kunna lägga varor i kundvagnen, boka en tekniker online och för att vi ska kunna samla in anonym statistik för att hjälpa oss förbättra webbplatsens funktion. Ignorera detta meddelande om du vill fortsätta. Klicka på länkarna nedan om du vill se mer information om de cookies vi använder och hur du hanterar dina inställningar.
Fortsätt> Sekretess> Ändra dina inställningar för cookies> Mer information om cookies
 





100 dagar NöjdKund

Är du inte 100 % nöjd får du returnera din registrerade Boschprodukt inom 100 dagar.

Till toppen av sidan

Villkor Bosch 100 dagar NöjdKund-erbjudande

För att Bosch 100 dagar NöjdKund-erbjudande ska gälla behöver du först ha registrerat dig och din Boschprodukt på myBosch senast två veckor efter inköpsdatum eller leveransdatum (för de fall produkten levereras vid ett senare tillfälle). För att sedan nyttja Bosch 100 dagar NöjdKund-erbjudandet måste du ha returnerat produkten senast 100 dagar efter inköpsdatum/leveransdatum. Bosch 100 dagar NöjdKund-erbjudandet gäller endast konsumenter och inte näringsidkare. 

Produkten måste vara köpt och slutbetald i en online- eller fysisk butik i Sverige och gäller ej Bosch vitvaror som medföljer nyproduktion av lägenhet eller hus. Bosch 100 dagar NöjdKund-erbjudandet omfattar inte heller Tassimo kapselmaskiner. Du behöver spara ditt kvitto samt originalemballaget i fall du vill returnera din produkt (samt leveranskvittens i fall produkten levererats vid ett senare tillfälle än inköpsdatum). Vid registreringen skapar du först ditt myBosch-konto och därefter loggar du in och registrerar din Boschprodukt/dina Boschprodukter. 

För att returnera produkten behöver du fylla i ett returformulär och ladda upp kvittokopia på din medlemssida i myBosch (samt leveranskvittens ifall produkten levererats vid ett senare tillfälle än inköpsdatum). Därefter kommer du att få retur- och emballageinstruktioner per mail. Förpacka produkten väl i originalemballaget, så att produkten inte skadas vid transport. Produkten ska vara fullt fungerande och ren vid återlämnandet. Vid retur av en stor hushållsapparat* kommer Bring att hämta upp din produkt och vid småelsprodukt** kommer du att få lämna in den till ett av Brings ombud. 

Bosch 100 dagar NöjdKund erbjudande omfattar inte fraktkostnaden för din retur och därmed behöver du betala en returkostnad på 495 kr för en stor hushållsapparat* och 60 kr för en småelsprodukt**. Detta belopp dras mot inköpspriset vid återbetalning. När din retur kommit oss tillhanda kommer du att få dina pengar utbetalda till ditt angivna bankkonto, med avdrag för returkostnaden, inom 4–8 veckor. Om produkten är i obruten förpackning och du vill återlämna produkten inom ramen för butikens dagar för öppet köp så vänd dig först till din butik för att återlämna produkten. Bosch 100 dagar NöjdKund erbjudande begränsar inte din normala produktgaranti och påverkar inte heller dina rättigheter enligt konsumentköplagen. 

Om du vill ta bort Boschprodukter, som du registrerat i myBosch vid ett tidigare tillfälle, eller radera hela ditt myBosch-konto måste du göra det själv under din profil. Behöver du hjälp med detta är du alltid välkommen att kontakta oss. 

Har du frågor om Bosch 100 dagar NöjdKund erbjudande, ring oss på 0771-11 22 77.

Välj knappval 1–1 i menyn (produktinformation inför köp). 


* Diskmaskin, tvättmaskin, torktumlare, kylskåp, frys, kyl/frys, ugn, häll, spis, fläkt, mikrovågsung eller inbyggd espressomaskin. 
** T.ex. köksmaskin, fristående espresso, dammsugare, kaffebryggare, vattenkokare, elvisp, handmixer eller hårtork.

 
Online Survey