Vårkampanj - upp till 30%

Gör vårfint hemma. Just nu har vi 20% rabatt på utvalda dammsugare, tvättmaskiner, torktumlare och diskmaskiner. Medlemmar i MyBosch får ytterligare 10% rabatt.

Gäller t.o.m. 5 maj 2024.

Köp här!
VÅRKAMPANJ
Gå till innehåll
Hushållsapparater och vitvaror
Logga in/Registrera dig

Bosch reparationsservice för alla större hushållsapparater

Träkök med en verktygslåda på köksbänken.

Bosch sätter alltid standarden högt när det gäller produktkvalitet och detsamma gäller service. Tack vare många års erfarenhet och ett stort servicenätverk erbjuder Bosch Service pålitlig, hållbarexpertservice. Våra tekniker reparerar diskmaskiner, tvättmaskiner, ugnar, hällar, kylskåp, frysar eller andra Siemensvitvaror. Bosch servicetekniker kommer direkt hem till dig för att analysera eventuella skador och åtgärda felen på plats. De har, vid behov, dessutom med sig rätt reservdelar och de erbjuder expertkunskaper, råd och support för att förebygga problem i framtiden.

Kontrollera vilka bokningsalternativ som erbjuds på denna sida och boka en reparation.

Reparationsalternativ:

Boka in en tekniker på webben

Boka ett besök av en tekniker hos Bosch Service för att reparera din vitvara – snabbt, enkelt och dygnet runt. Starta bokningen genom att ange produktens modellnummer (E-nr). Ange modellnumret (E-nr) för din produkt. E-nr behövs för att förbereda inför teknikerns besök, t.ex. för att teknikern ska ha rätt reservdelar.

Så här hittar du modellnumret (E-nr)

E-numret står på apparatens typskylt. Det består av tre bokstäver i början följt av en blandning av siffror och bokstäver. Bosch modellnummer börjar alltid med tre bokstäver och slutar alltid med ett "/" och två siffror som de två sista tecknen.

För mobiltelefonanvändare: Ta en bild av din typskylt

Om du använder din mobiltelefon kan du klicka på kameraikonen i fältet nedan, ta en bild av typskylten och vårt system identifierar E-Nr och överför korrekta data. Andra användare kan ladda upp en bild av typskylten till sin dator och sedan välja motsvarande fil så att systemet kan känna igen E-Nr.

Starta webbokningen genom att ange modellnumret (E-nr)

Hoppsan, något gick fel. Försök igen.
[global.common.msg.errorminlength]
Ogiltigt produktnamn
[global.common.msg.errorbadinput]
Produktdata kunde inte identifieras. Observera att endast bildfiler kan användas (filformat PNG och JPG).
Ett teknisk fel uppstod. Vänligen försök igen eller skriv in E-Nr. manuellt

Kontakta Bosch servicetelefon för att boka en reparation

Kontakta Bosch servicetelefon för att ta reda på hur du bokar en reparation. Serviceexperterna kommer att be om vissa data om produkten och en beskrivning av problemet. Ange modellnumret (E-nr) för din produkt. E-nr behövs för att förbereda inför teknikerns besök, t.ex. för att teknikern ska ha rätt reservdelar. E-numret står på apparatens typskylt. Det består av tre bokstäver i början följt av en blandning av siffror och bokstäver. Bosch modellnummer börjar alltid med tre bokstäver och slutar alltid med ett "/" och två siffror som de två sista tecknen.

Om du behöver hjälp med att hitta typskylten kan du använda typskyltsökaren nedan.

Bosch hushållsapparater servicetelefon

Dator, telefon och kaffe på ett köksbord och ett fönster med utsikt mot en trädgård i bakgrunden.

Ring 0771 - 19 70 00 och en medlem i Bosch serviceteam kommer att hjälpa dig med bokning av ett besök av en servicetekniker.

Vårt callcenter är öppet:

  • Mån-Tor 08:00-21:00
  • Fre: 09:00-21.00
  • Lör-Sön: 09:00-16:00

Webbverktyget för bokning av tekniker är tillgängligt dygnet runt.

Lösa problem utan att boka en reparation?

En tekniker pratar med en man och en kvinna i ett kök.

Vissa problem kan åtgärdas utan att du behöver en tekniker och vår felsökningssektion hjälper dig att lösa många vanliga problem med din Bosch vitvara.

Gå till vår felsökningssektion för att hitta svar på vanliga frågor och problem för din Bosch vitvara.

Prova dina nya Bosch vitvaror hemma i 100 dagar.

Vi vill vara säkra på att du blir nöjd, annars får du lämna tillbaka produkten. Bli medlem i MyBosch och registrera din nya Boschprodukt senast två veckor efter inköp och du får 100 dagar på dig att ta reda på om du är 100% nöjd.

Upplev Bosch

Upplev kvalitet, prestanda och pålitlighet.

Hitta en återförsäljare

Hitta en återförsäljare eller serviceverkstad nära dig!