Logga in
Varför ska du registrera dina produkter på MyBosch?

Om du registrerar din nya Boschprodukt på MyBosch senast två veckor efter inköps- eller leveransdatum får du 100 dagars returrätt. På 100 dagar hinner du testa och lära känna produkten grundligt. Skulle du inte vara nöjd returnerar du den inom 100 dagar och får pengarna tillbaka med avdrag för returkostnaden.
Det enda du behöver göra är att registrera din nya produkt på MyBosch.

Vi erbjuder 10 års motorgaranti på alla Bosch tvättmaskiner samt kombinerade tvätt/torkar med EcoSilence Drive™-motor eftersom vi vill att du ska känna dig trygg och nöjd med din produkt.

Släng alla otympliga pappersmanualer! I MyBosch finns manualer och skötselråd alltid tillgängliga digitalt. Du kan även hitta vilka tillbehör och originalreservdelar som passar till din produkt.

Lär känna din Bosch. När du registrera din produkt i MyBosch får du individuella användartips och inspiration för att använda och ta hand om din Bosch på bästa sätt.

Vad tycker du om din nya Bosch?
Vi hoppas att din nya Bosch motsvarar dina förväntningar och att du vill dela med dig av din upplevelse till andra genom att betygsätta din produkt. Tack för att du hjälper oss att bli bättre!

100 dagar NöjdKund-erbjudande.
På 100 dagar hinner du lära känna din nya Bosch-produkt ordentligt. Vi vill vara säkra på att du blir nöjd, annars får du lämna tillbaka produkten. Registrera din nya Boschprodukt senast två veckor efter inköp och du får 100 dagar på dig att ta reda på om du är 100% nöjd.

Fråga Bosch.
Har du frågor om din produkt, eller står du inför att köpa en ny och behöver råd och tips? Som medlem i MyBosch får du ett direktnummer till våra produktrådgivare som kan våra produkter på sina fem fingrar.

10% medlemsrabatt
Du får 10 % rabatt på reservdelskostnad, rengöring och tillbehör i eShopen och vid servicebesök* när du registrerar din produkt på MyBosch. Dessutom bjuder vi på frakten när du handlar i e-Shopen.
*Gäller originalservice för Bosch hushållsapparater, som utförs av BSH Home Appliances AB i regionerna Stockholm (inkl. Mälardalen), Örebro, Göteborg med omnej, Skåne och Halland.

Service 24/7.
Om oturen är framme tar vi emot ditt samtal 24 timmar om dygnet, 7 dagar i veckan. Vi hjälper dig att boka in ett servicebesök så att du snabbt kan få problemet åtgärdat.