Gå till innehåll
Hushållsapparater och vitvaror
Logga in/Registrera dig

Spara pengar och energi med dina vitvaror.

FAQ: Vanliga frågor och svar

När får jag min cashback-betalning?

Vi strävar efter att göra en banköverföring inom 28 dagar efter mottagandet av en giltig cashback-fordran med styrkande kvitton. Observera att du kan kontrollera din fordran när som helst via vårt trackingsystem online genom att använda dina personliga inloggningsuppgifter som sändes till dig via e-post när vi tog emot ditt anspråk. För eventuella frågor angående din betalning, vänligen mejla bsh@promotion-support.com.

Hur vet jag när betalning kommer att äga rum?

När ditt anspråk har behandlats med framgång ordnar vi cashback-betalningen och du får ett e-postmeddelande som informerar dig om när pengarna kommer att finnas på ditt konto. Du kan snabbt kontrollera status för ditt anspråk via trackingsystemet online. För eventuella frågor angående din betalning, vänligen mejla bsh@promotion-support.com.

Jag betalade för min produkt med kredit / betalkort så varför kan min betalning inte bara återbetalas tillbaka till samma kort?

Cashback-betalningar kan endast göras via banköverföring från vår bank till de personliga bankkontouppgifter som du lämnade vid registreringen. Uppgifterna som krävs är din IBAN- och SWIFT-kod (BIC). Om du är osäker på dina bankuppgifter ber vi dig vänligen att kontakta ditt närmaste bankkontor.

Hur kommer betalningen att återspeglas på mitt bankkonto?

Observera att cashback-kampanjbetalningar görs av vår logistikleverantör. För eventuella frågor angående din betalning, vänligen mejla bsh@promotion-support.com.

Vilka format kan användas för uppladdning av dokument som en del av registreringsprocessen och råder det några storleksbegränsningar?

Observera att din fil inte bör vara större än 4 MB. Du kan enbart ladda upp den gemensamma standarden JPG, TIF och PDF-format.

Vad gör jag om någon av mina registrerade kontouppgifter har ändrats sedan min första registrering för en cashback-kampanj och jag skulle vilja uppdatera dem?

Du kan när som helst uppdatera dina bankuppgifter via trackingsystemet online, med hjälp av de inloggningsuppgifter som tillhandahållits dig via e-post. Detta är det säkraste sättet att uppdatera dem. För frågor ber vi dig vänligen kontakta bsh@promotion-support.com.

Hur kan ni försäkra mig om att det är säkert för mig att ange mina bankkontouppgifter på nätet som en del av en cashback-kampanj?

Vår hemsida är skyddad med Rapid SSL. SSL (Secure Sockets Layer) är ett protokoll för att aktivera datakryptering på Internet. Det används oftast för att skydda kommunikation mellan webbläsare och servrar. När din webbläsare ansluter till en säker plats hämtar den webbplatsens SSL-certifikat och kontrollerar att det inte har upphört, att det har utfärdats av en certifikatutfärdare som webbläsaren litar på och att det används av webbplatsen för vilken den har utfärdats.

Vad anses vara ett godtagbart köpbevis?

Ett giltigt kvitto måste tydligt visa namnet på återförsäljaren, namnet på den inköpta produkten, produktens pris och det datum du köpte den på.

Jag fick ett e-postmeddelande med information om saknade uppgifter gällande mitt anspråk. Hur förser jag er med det?

Vid lyckad inlämning av ditt anspråk kommer vi att skicka ett e-postmeddelande till dig med dina inloggningsuppgifter. Du kan använda dessa uppgifter för att besöka trackingsystemet online där du kan följa behandlingen av din registrering och lägga till ytterligare information. Följ vänligen instruktionerna i de e-mail som inkommit från oss. Observera också att du, vid den första inloggningen, kommer att bli ombedd att ändra ditt lösenord på grund av säkerhetsskäl. För frågor ber vi dig vänligen kontakta bsh@promotion-support.com.

Varför kan jag inte logga in på trackingsystemet online för att spåra mitt anspråk?

Det kan finnas ett fåtal anledningar till detta:

Använd vänligen inloggningsuppgifterna som vi mejlade till dig när du lämnade in ditt anspråk. Vänligen kontrollera din skräppost om du inte har fått e-postmeddelandet.

Inloggningsuppgifterna är skiftlägeskänsliga - så se till att du skriver in det exakt (med versaler/gemener).

Om du har glömt ditt lösenord kan du välja att återställa det. För frågor ber vi dig vänligen kontakta bsh@promotion-support.com.

Om du har andra frågor ber vi dig vänligen att kontakta bsh@promotion-support.com.