Vårkampanj - upp till 30%

Gör vårfint hemma. Just nu har vi 20% rabatt på utvalda dammsugare, tvättmaskiner, torktumlare och diskmaskiner. Medlemmar i MyBosch får ytterligare 10% rabatt.

Gäller t.o.m. 5 maj 2024.

Köp här!
VÅRKAMPANJ
Gå till innehåll
Hushållsapparater och vitvaror
Logga in/Registrera dig
Kök med smart diskmaskin i bakgrunden och hand hållandes telefon med appen Home Connect i förgrunden

Fråga en smart diskmaskin

Smart diskmaskin – har du någonsin haft en bra dialog med en sån? Nu kan du. Bestäm tillsammans vad som är bäst för ditt porslin, ditt hushåll och för planeten. Osäker på vilket program som är bäst? Vill övervaka förbrukningen? Behöver hantera tekniska problem? Home Connect-appen hjälper dig.

Utforska smarta diskmaskiner

Uppkopplad, smart diskmaskin kan göra mer än att diska och se bra ut

Tack vare smart teknik från Bosch så kan diskmaskinen vara igång när det passar dig. Anslut diskmaskinen till ett wifi-nätverk och sen till appen på t.ex. en smarttelefon eller smartklocka. Sen kan du övervaka förbrukningen och styra driften varifrån som helst: kontoret, gymmet eller butiken.

Smart diskmaskin med öppen lucka, i ljust och modernt kök

Elegans levereras nu med integrerad intelligens

Bosch står bakom sin devis "Invented for life" och bygger inte smarta diskmaskiner för det smartas egen skull. En produkt är inte bättre än hur den passar ditt kök. Det är därför som Home Connect finns med samtliga installationsalternativ, från helintegrerad till halvintegrerad och fristående. Du väljer den designtyp som passar dig. Vi säkerställer att din diskmaskin håller jämna steg med dina diskbehov genom att erbjuda storlek och kapacitet från 12 till 15 kuvert.

I förgrunden håller en hand en mobiltelefon med Home Connect. I bakgrunden: ett kök i oskärpa

Chansa inte – försäkra dig om att förbruka mindre

En smart diskmaskin från Bosch håller koll på watt- och vattenförbrukningen. Använd Home Connect-appen på din enhet för att se exakt hur mycket vatten och el varje program använder. Det bästa av allt är att du kan ange grad av smutsighet och låta programassistenten automatiskt välja den mest effektiva inställningen. Då får du ut mesta möjliga av varje liter och watt utan att kompromissa kring resultatet.

Home Connect - sidan för fjärrdiagnostik och felsökning

Problem? Löst!

Chansen är stor att du aldrig får några tekniska problem med en Bosch. Men om du gör det så vet vi att du inte vill ha en enda dag utan din diskmaskin. Med Home Connect har du en tekniker i beredskap. Om du upptäcker ett problem med maskinens funktioner så behöver du bara ringa kundtjänst.

Med din tillåtelse kan kundtjänstrepresentanten kontakta din vitvara och starta fjärrdiagnostik. Ofta finns det en lösning redan där. Om inte så kan samma diagnostik hjälpa teknikern som skickas ut för att reparera att ta med rätt verktyg och delar. På så vis blir jobbet blir klart vid första besöket. Och du sparar du både pengar och energi.

Valet av smart diskmaskin

Vad kan en smart diskmaskin göra?

Bara säg ordet.
Spara dina preferenser för enkel referens.
Teknik som uppfyller specifikationerna.
Dämpa diskmaskinen.
Du skapar minnen, diskmaskinsminnen.
Alla dina "tänk om" är möjliga med IFTTT.
Kök med inbyggd smart diskmaskin som har öppen lucka

Börja leva smart

På Bosch anser vi att smart ska vara enkelt. Att koppla upp din maskin är enkelt:

1. Ladda ned Home Connect-appen från Apple App Store eller Google Play Store.

2. Skanna QR-koden på maskinen eller i bruksanvisningen.

3. Följ instruktionerna i appen.

Hämta iOS-appen Hämta Android-appen

Så garanterar vi enkel installation och benhård säkerhet

Dina frågor besvarade

Hur vet jag att mina uppgifter är säkra?

Som tillverkare tar Bosch ansvar för alla detaljer och det gäller även dina personuppgifter. För att skydda din information fungerar Home Connect bara med krypterade wifi-nätverk. Med hjälp av oberoende experter kör vi regelbundna systemkontroller i händelse av cyberhot.

Home Connect har fått kvalitetsmärkningen Trusted App från TÜV TRUST IT vilket garanterar att den är säker och inte spionerar på dig.

Behöver jag en särskild router för att använda Home Connect?

Nej, om din telefon, surfplatta eller annan enhet kan ansluta till internet via din router så bör du inte ha problem med Home Connect.

Hur vet jag om mitt wifi-nätverk räcker dit min vitvara står?

Håll din wifi-anslutna smarttelefon eller surfplatta närmare eller längre ifrån din produkt för att se hur många staplar som visas i wifi-ikonen. Altnerativt kan du ladda ned en app för att analysera signalstyrkan.

Går det att nå vitvarorna med flera enheter samtidigt?

Ja, du kan ansluta till vitvaran med flera olika mobila enheter samtidigt.

Hur raderar jag mitt Home Connect-konto?

Du kan radera ditt Home Connect-konto när som helst, genom inställningarna i appen. Då kommer du dock inte längre kunna använda vitvarans smarta funktioner.

Prova dina nya Bosch vitvaror hemma i 100 dagar.

Vi vill vara säkra på att du blir nöjd, annars får du lämna tillbaka produkten. Bli medlem i MyBosch och registrera din nya Boschprodukt senast två veckor efter inköp och du får 100 dagar på dig att ta reda på om du är 100% nöjd.

Behöver du service?

Av oss får du pålitlig service – före och efter köpet!

0771 – 19 70 00

BSH-Service-SE@bshg.com

Upplev Bosch

Upplev kvalitet, prestanda och pålitlighet.

Hitta en återförsäljare

Hitta en återförsäljare eller serviceverkstad nära dig!